shulululuuuu

yo!
vilken softish dag det blev på jobbet. lite post, mycket lekar, sång och dans :) asså, när jobbet är som bäst! tss.
vi var väl hemma typ 7 idag sååååå skönt! och min lilla boss har fixat allt med min lön, så på fredag kommer dom in på mitt nya konto :) iiiiiih! shoppa?/spara?/båda?

funderar skarpt på att gå ut och springa en sväng, känner mig som en soffpotatis. visst jobbet är ett riktigt träningspass, man står och går hela dagen + bär tungt. men jag saknar att hoppa och skutta till musik, jag saknar dansen och aerobicen, simmningen, allt som har med svätt att göra.... men när man kommer hem är man helt slut. vill helst bara gå och dö i sängen på en gång. hmm.... nej detta får jag ta tag i, mp3, överfallslarm, och löpskor :)

lika bra att jag dra NU annars kommer jag aldig ut... puss hej

Kommentarer
Postat av: David!

ÖVERFALLSLARM!? LÅTER FARLIGT TILDA! SLUTA MED JOGGING!

2008-10-22 @ 23:09:49
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0