rugg skit väder

usch usch vilket väder.... det har snö regnat hela dagen, blött på marken och isande kallt. vill vi ut och springa i detta skitväder? nej! ska vi göra det ändå?? vi ska fundera på saken och smälta maten :)
idag serverades det kycklingwok m äggnudlar. mycket smarrigt! så nu har man nått att längta till i imorron också, LUNCH! :D

ska iaf ut snart och kolla om mina pengar har kommit in på mitt konto.... har det inte det börjar jag bli orolig, det bli ICHEEEE kul i helgen annars, eller rent ut sagt så kan jag inte göra nått alls i helgen när tjejerna kommer. :( arne the man har ifa ringt och undersökt saken, och han sa att idag ska dom sitta på kontot, meeen jag heter matilda hult och varför skulle det ske mig?? hahaha.

stina vill kolla på tv också.... vore juh supermysigt, men jag kommer somna som en stock, såååå trött sen i måndags har jag vart, vet inte vad det är, vädret?? jobbet?? vill bara sätta mig på en stol och somna... hmm. :P
men jag kan juh iaf vara sällskap så länge som det går... hihi

tjohoo hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0