ooooh!

röööööööööööööönk, jag glömde såklart att ta med RÄTT sladd till kameran så jag kunde lägga ut bilder från oslo. och dessutom har jag glömt att boka biljett tillbaka till oslo ikväll och det är nu försent att boka över internet, så jagpp bara att hoppas att det fins platser kvar, men nu blir det dyrare!
när det gäller bilderna så är det bara att vänta 2 veckor igen så jag kan ta med rätt jävlasladd hem. ska juh ha dom på datorn här hemma. :( åååååh. jag som gick upp bakistidigt för att fixa det här.
har iaf kollat internetbanken, och japp jag är rik, så det var juh skönt, hade inte den blekaste hur mycket pengar jag ahde kvar! mn det är LUUUNGT! ;) så jag överlever eftersom jag inte fått mitt skattekort än,så jag får ingen lön. :( jävla sega skit!

kvälen natten igår var iaf asaskitakul. alla tjejer var med, och vi dansade som tokar ute. vi var på statt som tydligen har piffat upp sog och har fixat dansgolv till varje helg nu!

och så var jag på fotboll i v-år igår också. kbk vann med 9-5. helt sjuk match. varannat mål typ. dom var helkassa, och domarn går ju att disskutera. har tagit bilder men som sagt, ni får vänta. fick hem fruktkorgen på lotter iaf :)

Kommentarer
Postat av: Malin

baby, vad har du för kamera? jag har en massa kamerasladdar.. någon kanske passar :)

2008-10-05 @ 13:59:50
URL: http://retzina.blogspot.com/
Postat av: Lindha

Fan då, isåfall har ja ingen aning om vems sladden är som du tog hem, ja kände inte igen den o antog att den var din :/

2008-10-05 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0