onsdag!

då var onsdagen avklarad :) torsdag och fredag kvar! jag längtar som en gnu asså. ska bli så jävla kul. och idag blev det klart! alla ALLA tjejer ska vara med på onsdag. alla kommer hem där dom nu bor. MATILDA, LINDHA, CICCI, MALIN, CAMILLA, MIMMI, SANDRA, JOSSAN, ELIN. mitt underbara gäng. mina underbara vänner. det var år och dar sen alla var samlade. det som bangar ska jag döda med mina egna händer. ;)
halv sju smäller det. tacopaj tydligen, och det är juh bland det godaste jag vet, eller ja taco i alla former. :P sen efter det blir det fest för hela slanten. bussen går från kungsan klockan 11. vi ska till eskilstuna. kom dit vettja. vi har en 50 buss och den är tydligen full. gaah, älskar dom bussresorna. full ocg glad.
sen ska iaf lindha och jag äta kebab eftersom kebaben smakar som en påste skit här i oslo. hur kan man ens få kalla det kebab. åååå jag spyr bara på tanken. jävla sladderskit!

nu ska vi kolla på 3 avsnittet av OC. haha. vi har börjat kolla om, och det är skiiitbra. förstår inte hur det kunde spåra ur som det gjorde i slutet... början rockar!

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0