onsdag morgon ..... vad händer?

jo, klockan ringde och jag går sakta upp, vill inte upp, vänder mig om för att kolla vilket väder det är, eftersom det ser ganska mörkt ut i rummet, mörkare än vanligt. VET NI???????????????????????????? det SNÖÖÖÖAR här. snö liksom. jag blir galen. i oktober?? detta var jag inte alls beredd på. planerade sol och sköna vindar till ikväll eftersom det är springdag ikväll. vad ska jag ta för skor till jobbet?? jag kommer bli dyngsur... vad är det för fel på klimatet?? som sagt snö i oktober är inte okej. :)

ska snart iväg till jobbet, känns skönt att det är onsdag idag. mitt i veckan, lillördag. det är idag det börjar minska på post också så det är skönt! kanske sola efter jobbet, kanske sitta i massagestolen?? you never know.... :)

ha en toppen dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0