längtar till helgen!

oooh hej och hå vilken rivstart lindha och jag har gjort denna helg. ut och sprang igår och ut och gick idag innan jobbet. lindha säger juh att det är enda gången man får se solljuset! och det vet jag juh att jag behöver! för snart går man in i världelösa november, årets sämsta månad! och så brukar man juh om jag känner mig själv rätt tjura för ALLT! :D

har planerat helgen nu också. cicci, mimmi och elin kommer på fredag kväll. 
när dom kommer blir det mys på vårat rum med godis, kanske ta oss en liten promenix... seven eleven eller deli de luca -kvällsmat?
lördag: äta frukost, göra oss iordning, sen gå på stan hela dagen, carljohan så dom får se slottet och skit! :) sen har vi bokar bord på fridays nere vid hamnen klockan 7 typ. äta mat och snacka skit tills vi känner oss klara med det... sen hem för att träffa de andra tjejerna i huset så de får träffa dom också... kanske ta ett litet glas vin för att sen typ träffa gabbe? max? andra? på cafe sör. där är dom experter på att göra smarriga lyxiga drinkar och jag paxar för en strawberry daqiry. :P sen vill jag så hemskt gärna visa dom salsastället men det får vi se....
söndagen blir det mys med frukost ute på ett jätte härligt liete hak, men färskpressad apelsin juice och bagels typ :) sen en lååååång promenad till frognerparken. :) ta en massa kort... sen ska väl tjejerna hem :( men jag känner på mig att det kommer bli en toppen helg. när kommer du?? och du?? ni??

nu ska vi kolla på hundtricket tydligen, inte för att lindha vet hur man sätter på den men ändå...................... fast nu gick hon upp i sängen så jag får väl sitta kvar här nere då ;( haha.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0