hoho

jag har fått mitt skattekort idag :) blev så glad när erika sa att jag fått post! så imorron ska jag till banken och fixa allt så jag kan andas ut och åka hem utan en klump i magen. såååå skönt! och arne min boss kommer bli glad. han har juh nu väntat på detta i 1 månad. stackarn. men nu så.......

lindha åker hem ikväll, så jag kommer jobba själv imorron, åka bussen själv, ja allt själv! är sååå jävla avundsjuk på henne, vill verkligen också åka nu! hon ska gå om 1 timma. blir nog lite tomt. :(
men imorron är det fredag, sköööönt. sen bara hem och packa för att dra mig neråt stan och bussterminalen. hoppas det är lite folk som ska åka, vill inte att bussresan ska vara som sist! :P

puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

sööötnos

2008-10-19 @ 01:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0