hejjjjjjjj!

idag var ingen bra dag.
ingen bra dag alls.
tråkigt på jobbet, det tog aldrig slut på post, kom bara in mera och mera. så vi var tvungna att stanna på donkan på vägen hem, för att tröstäta. ;) vi hade faktiskt en uppgift att utföra vid stoppet, skulle köpa en typ"internet" jaaa, eeehhh, grej, för den hade nån slitigt bort förr förra helgen. men NUUUUUU funkar internet igen och jag behöver inte sitta och vänta på att lindha har kollat klart allt hon ska kolla på sin dator, så skönt. så nu sitter vi här som två fån... en vid sängen och en vid bordet. i briskt på annat! :D
vad har annars vart skit idag?? jo, matilda har inte fått sin lön än, så det var juh tur i oturen att henke inte kom hit i helgen, jag skulle juh bjuda på allt... inte så bra att använda upp alla svenska pengar! .... men vad blev JÄTTEDÅLIGT av att han inte kom hit i helgen?? jo att vi inte kommer ses på 1 månad... inte denna helg som var, inte nästa för då kommer tjejerna hit, sen helgen efter det så åker han till umeå med laget... SEN!!!!!!!!!! mmm kanske kommer dö, men men. det blir en prövning. jobbig, men kanske nyttig?? saknar honom iaf! tur att det finns telefon och internet iaf!

lindha och jag har hittat en supervända att springa nu iaf, kanske är på 2,5 km. och jag bara svischade fram i mina nya springbyxor.. försår varför de kallas det, inge vindmotstånd, inget tyg som är ivägen... mmm å snygga är dom. :)
ut på onsdag igen, varannan dag ska man väl palla?

nu ska jag duscha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0