hej suckers! <3

hej hej. läget då??
själv har jag precis packat upp min resväska, väntar på att lindha ska komma ut från duschen så man kan få tvätta av sig lite trevligt jobbsvätt ;) nice, I know.
eftersom man är sån flitig arbetsmyra fick man sluta tidigare idag, posten tog slut. :D inget mer att göra än att ta bussen hem till oskers gate.
by the way, är man sugen på fest i oslo på lördag så är man hjärtligt välkommen hit. alla tjejer i huset ska bjuda hit alla man vill på storslagen fest. längtar så. behöver dricka lite vin och inte tänka så mycket.

festen i lördags var iaf kanon rolig. tacopajen satt fint i magen. och alla mina fina flickor slöt upp. vi dansade hela natten. aahhh, vi var på statt. full som en karstrull var man och sjöng till alla jävla låtar. haha. lät säker skitbra. :D
hann inte ens ta mig en kebab som jag hade lovat både mig själv och lindha att vi skulle göra. har man kul så har man. träffade massor med roligt folk. tack ALLA för en toppen kväll/natt!

nu ska vi snart burra ner oss i soffan och kolla på nya avsnittet av the hills, som lindha vackers "tvingar" mig till. och ja jag erkänner, det är helt okej, skulle dock inte kolla på det hemma, men men. det är nice.

ta hand om min man där hemma. ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0