hallååååå

jag blir så sur, sladden till andra datorn i vårat rum typ försvann eller nått i lördags, så nu är det bara att sitta snällt och vänta på att lindha har kollat internet. vi har liksom ingen tv på vårat rum, så jaaaa det suger, för det är typ framför datorn jag sitter varje kväll och kolla in alla 100 sidor. buu, nu måste jag alltså skaffa mig en ny hobbie, för oteknisk som jag är vet jag fan inte hur man fixar sladden asså.

måndag idag, är aningens trött, men det har gått bra på jobbet idag.
vi har juh fått vårat lönebesked för de 6 veckorna vi jobbat, och jag är NÖJD! sjuka pengar att hämta i lilla norge asså. nu börjar man förså meningen md denna resa. :D och mer ska det fanimej bli innan jag är nöjd. aaaaaaaaaaaaaah.
åker juh hem på fredag natten, ska gå på kbk avslutningen. ett måste nu när dom vunnit serien STORT! kommer nog bli en niceigt drag. :) sandra din bangare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är fan sur! :P

jahapp, jag väntar iaf fortfarande på mitt skattekort, ligger nog i chris brevlåda, men ja orkar inte gå in på detaljer, men jag får inte ut det.... jag förjar bli såååååå frustrerad och desperat så jag hoppas det löser sig snart! jag har juh min svenska lön sålänge men ändå, dras juh så mycket mera på dom än om jag hade norskt konto. meeeeeeeeeeen, en vacker dag så har jag pengarna i min hand. :D måste tänka positivt! hihi!

har vart ut och gått en långispromenix idag efter jobbet, det är deffvecka den här veckan :) min nya klänning till helgen ska sitta som ett smäck. :) hihi. jogga/gå varje dag fram till fredag ska jag göra. äta bra mat och inga chips (min favorit) ohh.

nu ska jag sussa tror jag va! vi ses!
love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0