fredag och vin!

fick sluta tidigare idag med, och med det gick vi och solade och satt massagestol, såååå skönt! :)

vi har städschema här i huset, och denna helg var det våran tur, buuu, men vi tog det så fort vi kom hem, så nu skiner det här hemma :)
varma mackor, mlev det till middag, och vin har jag hört till efterrätt ;D nice.
så nu ska vi fixa vårt utseende och snart bege oss till "grannarna". vi får väl se vart kvällen slutar, för det är tydligen nån oktoberfest här i stan, på universitetet. öltält av nått slag... :) eller så kanske man beger sig till lipp och dansar salsa :) ye.
YOU NEVER KNOW, som man brukar säga ;)

imorron blir det stan, ska införskaffa mig "springbyxor", sååå jävla snyggt, och varenda hurtig brud har det här i oslo :) sååå man kan juh inte vara sämre än att skaffa sig ett par själv. (innan snön kommer)

VAD SKA JAG HA PÅ MIG?
hej hopp gummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0