FREDAG!

svar på fråga: nej jag har inte slagit mig, och inte ätit för mycket :) svar på kanske andra frågor typ lingonvecka nej, gravis nej. haha. hade bara helt enkel ont i magen hela kvällen, natten och morgonen idag. STACKARS MIG! men nu är det bra. :D

det var sååå kul igår, vi var först på tullins och tog 2 öl, sen vidare till universitetet, kåren, där vi svängde våra lurviga till klockan 1 typ. tappade suget efter att en kille kom fram och sa: du ser ut som en jävla partyhora! oooh, vad lycklig jag blev då, INTE! varför? snacka om att det finns så många elaka människor, kännde jag honom? nej, hade jag kollat på honom? nej. två ord jag inte tolererar är hora och fitta. frågan är ju den: varför förstöra min kväll bara för att du har problem? och om det skulle handla om mina kläder så undrar jag var hora är för honom, inte är det en långärmad typ lång skjorta, men heltäckande tights och konverse?!!!!!!!!!!!!! jaja. det finns folk till allt och man slutar sig aldrig förvånas. jaja. nog om det. tänker inte slösa tid på värdelöst folk. ;D

jobbade till halv 7 idag, så vi har typ nyss komit hem känns det som. bara lagat mat och käkat. max var över en sekund och pratade. han skulle iväg och åka gocart. faan va kul. :D men lindha och jag ska ut och gå, mysa med en film, äta chips och ha sovmorgon. :)

imorron är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0