åååååååååååååååh

har bara en sak att säga! Jävla arselskattekort, och alla som är inblandade i försvinnande.
detta händer bara mig för att jag verkligen hatar att ringa och fixa saker. får helt enkelt gå upp till snälla arne, my boss och låna telefonen och ringa skatteetatet imorron. nu kommer dt alltså dröja 1000 dagar till innan min feta goa lön sitter på ett konto. det är ju liskom så att man måste gå till banken efter man fått skattekortet, för där finns det nya personnummret! suuuuuuuuuuuuuuuuug. tur att man fick en riktigt bra lön hemma i sverige som jag kan leva på sålänge, annars hade det vart kriiiis! :P aja, jag gör juh inte av med dom iaf.

sååån seg dag på jobbet idag. mådda inge bra alls. vet inte vad det var, har nog sovit som en kratta, FULLMÅNE you know. men jag överlevde iaf. sen hem med det vanliga rutinerna, laga mat (lax) matlåda, ut och gå, och nytt avsnitt av the hills. lindha har ställt klockan till imorron bitti, ut och gå eller sova, det är frågan? eller ska jag ta det efter jobbet? hmm.

låter som vi måste börja kolla efter nytt boende också :( killara vi hyr av velar som faaaan, skitjobbit. de är i sverige och renoverar nått hus, men de kan inte säga nått datum då de kommer hem. vill såååååå gärna stanna kvar här, trivs som fisken i vattnet! ska iaf kolla runt lite med de två nya tjejerna i huset som är i samma sitts som vi... hmm.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0