torsdag!

gaaaah vilken dag, trött som en kalkon är jag, orkar egentligen inte med nått mer än att gå och dö i sängen, men josé tycker att jag ska med ut och ta en öl med han och grabbarna, sååååå, jag får sluta tycka så synd om mig och ta mig i kragen. 49:- får två glas vin blir man väl inte ruinerad på?? mmm så jag ska väl hoppa in i duschen och fixa mig lite och kila iväg..

när ska jag hinna packa då?? ska juh börja packa hem saker som jag inte behöver, så jag inte har 10000 kg att åka hem med sen till jul... hmm. jaja... det löser sig. ska juh hem den 6:e sen också..
arne min chef frågade lite lätt om januari, eller ja jag frågade efter att vi pratat om vad som händer efter jul... skulle juh kanske kunna tänka mig att stanna januari också, bara för pengarnas skull, men det är juh boendefrågan som är mest komplicerad. hmm, haha arne sa att han hade en liten lägenhet vi kunde få hyra ;) söt är han, lilla "extrafarsan"
aaah, orkar inte tänka på det nu, men som sagt man blir juh lite pengakåt. ska hem till sverige nu med 25.000. då har jag dessutom pengar till hyran här och 6000 kvar att leva för fram till 12 dec. ni hör.

nejduuuu vi ses.
imorron ska jag till sverige :D längta längta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska ta ett glas vin eller två hjärtat! Det är du VERKLIGEN värd :D

2008-11-20 @ 22:01:45
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0