torsdag!

fick ett mess av henke idag....
som jag skrev igår så gick en person bort igår men han fick ett värdigt slut för att:
han gifte sig innan men sin kvinna och iförd en kbk tröja (kungsörs fotbolls klubb) ... så jäkla fint tycker dårå jag eftersom romantik är det vackraste som finns. och jag bara ryser när jag tänker på kvinnan i fråga hur man kan vara så otroligt stark!? rörd är jag!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pratade precis med henke, nu känns det lite bättre, han mår ganska bra och han berättade alla historier om allt, vad han sagt och vad alla gjort, en önskemål var röka cigarr och dricka wisky mitt på fotbollsplan... :) hade vart en minnesstund nu ikväll, men mycket folk. massa ljus osv. som jag sagt, ta hand om era nära och kära, vårda det ni har, för alla ska en dag gå bort, och i vissa fall kan det ske fortare än vad man planerat! begravning snart, 12 dec. jag säger det igen henke, vill du att jag ska med och om du vill ha stöd så kommer jag hem! hatar faktiskt att jag inte kan vara där för dig just nu!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<3

en lång dag blev det idag, satans postjävel att komma mer så fort man precis blivit klar med skiten man redan har! haha. så vi var hemma klockan 8 idag. och som alla andra dagar så blir det matlagning, dusch, kolla internet och dö i sängen. :D haha, så extremt tråkiga och händelselösa vardagar har vi härborta. men i helgen mina kära så ska det firas. vi har jul/firmafest med jobbet! ska på indiskt julbord längst ner på våran gata. spännande. och många blir vi, 10 st.



fick mess klockan halv 1 inatt:
-hej här kommer en hälsning från mistel brudarna! nu har vi äntligen fått tag på ditt nummer men vi vill även ha din postadress :). vi följer din blogg o tänker på dig! hoppas allt är kanon! kramar linda, sussie o diana.

mitt svar:
-haha vad ni är roliga. :) hur fick ni nummret? kommer hem till jul, finns det nån natt tid att jobba? :) längtar fan lite till misteln ändå. jag vet inte min hela adress just nu, sover liksom hallå! ;) men vad ska ni med den till? ska ni nu hitta på?haha. kram kram.

dom:
-sussie bara måste ha den! :) skicka över den när du vaknat! sov så gott! :) här finns det alltid jobb för dig! haha!

*så japp då får vi se vad för fuffens dom har för sig! haha. skönt gäng det där asså! ;) om det kommer nån bra natt tid 26-31 så säg åt barbro att jag vill ha den ;) be henne ringa mig på mitt norska nummer: 004740338645. thanks! pengar pengar! ;) hell yeah!*




ska gå och lägga mig och tycka om alla jag älskar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0