tjooohoooo bajskorvar!

fy fan va skönt, kom precis hem, japp 30 min tidigare än vanligt! vi körde ett jäla race så postfan skulle ta slut, skyndade mig att städa och skulle precis gå, och dåååååååå kommer det ännu mer post, MEN det sket vi i! för nu är det helg. och med denna stress har jag skit ont i huvve :(
fredag är lika med handla godis, för nu har man åter igen vart grym, bara nyttigt skit hela veckan, och när helgen kommer (fredag efter jobbet) så får man stanna en bussplats tidigare och handla på sig massa gott, och jag ska juh faktiskt åka buss i 5 timmar så nått kul ska man få, ALLTSÅ ÄTA!

halv 11 ikväll går bussen, så jag knallar väl härifrån vid halv 10, vill inte ta trikken, hmm, nä jag känner för en promenix :) måste juh få visa upp min fina rosa stora resväska för nån, alltså hela stan ;)

framme i örebrooooo kl 03.25, och eftersom man har världens goaste boyfriend så står han där och väntar på mig :D eller gör han?? haha, kul om han försover sig, kul och stå mitt i natten/morronen i 100 minusgrader i 45 min... iche iche bra! men eeh det tror jag inte va, då får han spö ;)

nu ska jag tvätta mina arbetskläder, ta en värktablett, smaka på godiset och packa det sista.
ha en super helg min kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0