suckar...

ojooj vilken bra helg vi har haft, men tiden går juh lite väl fort va? hann juh absolut inte med. här går man och längtar en hel vecka på att det ska bli fredag och vips så är det söndag. men sååååå mysigt vi har haft det.

fre: jag gick och hämtade honom på bussterminalen halv 10. hade nästan glömt hur söt han var! :)
vi var hungriga så jag bjöd på en donkan. sen gick vi hand i hand genom hela stan mot slottet och oscars gate 47. han fick träffa mina "sambosar" och jag visade honom runt.

lör: en ganska tidig frukost. sen gick vi ner till akerbrygga i solgasset för att i hundra år gå och kolla in alla fina båtar. han brevid stortrivdes där iaf, tror vi gick på alla bryggor där nere, och det tog oss ett tag. men nu förstod han iaf varför jag tjatat om aker brygga. för fiiint det är det. sen satte vi oss på kaffebrenneriet och åt en macka och drack latte ute, väggen bakom gjorde det helt vindstilla och solen sken allt vad den orkade, lite fjällen känsla nästan...
sen tog vi en snabbis på bogstaveien, fick i alla flotta butiker.. sen var det dags att knalla hemåt fär att göra sig fin för att gå ner till akerbrygga by night för att äta en middag på fridays. jackdaniels marinerad oxfilé, räkor, och hemmalagat potatismos. fördrink en strawberry daquri. där satt vi i ca 3 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord och beställde in niciga drinkar. (en rolig sak: henke skulle gå till baren och beställa en mojito till mig... men det är juh inte så lätt och uttala tydligen så han beställde en mosqito) söööööööööt, en mygga tack. :) haha. bartenderna flinade glatt medans jag tyckte det var skiiitkul, och garvade. :D stackarn, det är inte lätt.
sen gick vi hem, där tjejerna hade schlager skriiik kväll ;) haha sååååå kul att lyssna på, så kul hur man blir när man är full, när varje ny låt kommer så jublar alla, som att det är den där låten man väntat på hela kvällen, precis som den innan och den innan det.. :) sötisar!

söndag: frukost på juice and bagels. kan ju vara det bästa stället i stan. bagels med massor med goda fyllningar, och färskpressade juicer av alla de slag. eller färsta smootisar. dessutom tog jag mig en kaloribomb till "efterrätt#. belgisk våffla med chokladsås. :P ni hör... lär testas....

och nu sitter jag här själv igen... klump i magen, lätt ledsen, ganska ensam. tänk så mycket personer kan betyda för folk. bra såklart men ack så svårt. jag ville bara hoppa in i bussen med honom och åka med hem till oss. det hade vart det ultimata. lindha har juh åkt hem och ska till gambia, så det dröjer till nästa onsdag innan jag ser röken av henne... så japp jag tänker åka hem till sverige nästa helg. saknar mitt hem. saknar min säng och mitt kök. saknar tysnaden lite också faktiskt, mmm, ska boka biljett på onsdag :) iiiiih. henke har lovat att komma och hämta mig så det är juh braaaa. och så ska han försöka hitta på nå skoj att göra på lördag kvällen.... :) en vecka en vecka.... jag fixa.

nu ska jag laga matlåda till jobbet. tvätta sängkläder står nog på listan idag med. :(
love

Kommentarer
Postat av: LIndha

heeej älskling! åh va mysigt ni verkar ha haft det :) nu sitter jag hemma hos syster, sista ggn ja kollar internet, kommer inte in på vår blogg för ja kan inte adressen :/ ha en supervecka baby, den kommer gå fort! puss min bästa!!!

2008-11-16 @ 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0