shalalalaaa

tisdag tisdag, hej dååå. :)
nu börjar man blicka framåt igen. de två värsta dagarna är över och det känns nice.

hmm, jag har fan inte mycket att berätta om idag asså, ganska händelselös dag. meeen.... vi på jobbet har iaf idag typ bokat "julmiddag" sista helgen i november. tydligen blir det indiskt, har en på jobbet som har ett kanon ställe att gå till, och han är indier så det ska bli spännande, vad äter man i indien? tiki masala är det enda jag kan komma på :)

nu ska jag bara få ner henke hit nån helg också...
han har juh lovat LOVAT att komma, och de enda helgerna som passar är v. 46 och v.47. tror inte att han vet om det nämligen, det låter som han tror att det är hundra år kvar innan jag kommer hem. men icke.. för heeela december är ju redan uppbokad. 6 dec julbord. 13 december fyller han. sen är det ju jul typ. hmm, måste ta ett snack med karln ;)
vet iaf redan allt vad vi ska göra, planerat allt in i minsta detalj. hihi. dessutom så passar juh dessa 2 helger perfekt för då är lindha i gambia så jag har rummet för mig själv och behöver lite sällskap. LÄSER DU DETTA SÅ TYCK TILL haha.

jul bord ja... kan man längta så mycket som jag gör? har velat ha julbord sen första oktober typ.
det blir MYS på kungsörs torp. och eftersom jag jobbade där förra julborden, så vet jag vad man har att vänta. DEN LAXEN är inte att leka med asså :D
sen vill jag även julpynta och sånt skit typ den 6 december när jag är hemma, ljusstakar i alla fönster :D är det för tidigt?

älskar...

obs: är det nån annan som vill komma hit och hälsa på är det bara att komma.... i detta hem kan vi ha ca 5 gäster samtidigt! give me a call.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0