:P

hej hej!
är såå sjukt trött, varför kan jag inte sova om nätterna?? fattar inte. vad är det som gör mig så orolig? vet att det är mycket att tänka på, men det fixar sig, varför ska jag alltid tänka för mycket? suck... vill juh vara utvilad till helgen liksom... snarrrk. aja, bara att göra ett nytt försök inatt igen. :D

har precis ätit klart, kyckling i ugn m ris. blev juh asgott ;) mästerkockarna....

nu sitter vi vid en varsinn dator och inväntar chris och max som ville komma och hälsa på idag :) om chris är brun sen resan får han cykla hem igen ;) om lindha är brun när hon kommer hit tillbaka nästa onsdag får hon åka till sverige igen ;) pressa solarium?? hell yeah!

ska jobba till 19.00 imorron också, är så jävla segt att komma hem så sent. och imorron ska jag dessutom hinna gå ner till bussterminalen till halv 10 för att möte upp henke bänkpress. :) så det blir att slänga in kläderna i tvättmaskin, bädda i sängen nu när lindha ska på semester 1 vecka, och duscha och göra sig lite fin för prinsen. :)

hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0