onsdaaaaag

hoho.
nu är jag fin i håret igen, "bajsranden" är borta och det är sååå skönt! vill juh vara fin tills på fredag, och det är jag nu.
henke ska boka buss hit idag, har kollat upp tider och vilken buss så nu är det bata o köra! :) iih!

nej men tänka sig, tror jag heter matilda, och varför skulle då nått gå som det ska?? jag har fått dubbel lön, så nu måste stackars bossen fixa med mina jävla pengar igen. för om jag tar bort det som står på lindas från min siumma på pappret så blir det 27 balle tusen. orka, okej, nu kanske inte det låter som ett jätte stort problem, bara att säga till, men när jag sagt till och de tar bort pengar så kommetr det bli nått annat strul, typ tar bort för mycket... får ingen lön alls insatt, JA NÅTT! dessutom funkar inte mitt NYA chip på mitt NYA bankkort. snaaaark! ...... börjar bli van.

nu ska jag iväg till jobbet, kör 11-19 denna vecka, skitsegt.
dessutom håller de på med några skittester så vi är ynka 3 stycken som jobbar, men de andra måste vara på jobbet, josé den stackars satt still på en stol i 6 timmar igår, får inte hjälpa till, så blir OPEX arga. aaah det är inte kul o sitta still en hel dag, men det är inte kul o jobba en hel dag heller när abdra får sitta och ha "rast".... hmm :)

en skryt också, var ut och sprang igår MORSE, trodde jag inte skulle hända i världshistorien, sover gärna så länge som jag bara kan, så mmm jag är nöjd!

puss

Kommentarer
Postat av: David!

Bajsranden? ;P

2008-11-12 @ 11:13:02
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0