ojoj vilken bra helg det blidde va!

halloojjsan!
är helt slut, det blev sent igår asså, var nog inte hemma förns halv 5 eller nått. har precis kommit hem från stan, där vi har käkat donkan och spelat biljard. skoj skoj! men nu är det skönt att man är hemma och bara ska ta det lugnt och inte frysa mer. det är kallt ute. hela gatan glittrar! :)

middagen igår var mycket lyckad, den indiska maten var sååå god och så mycket smaker. sött, salt, STARKT, aah allt, men jag gillade det skarpt, och kan lätt tänka mig indiskt igen. :)
hela jobbtemet var samlad vid halv 6 där vi åt och drack, och mobbade mig för mina randiga strumpr jag haft på jobbet på fredagen... ååh, det är väl inge fel på dom?! ;) haha. ena skulle ta kort på dom, sen så målade dom mig på tavlan... sen när jag senare kom in med dom på förfesten vi hade härhemma så blev det ett stort garv... ska fan rama in dom och ge i present till dom när jag slutar! :)
vi spelade wii, blev en massa bowling, tjejerna vann STORT, fan vad kassa dom var.. haha.
sen gick vi vidare till sircus där chris hade födelsedagsfest typ. så det blev nått viprum av nått slag å det var mysigt!
sen blev det dans för hela slanten. mmm en riktigt lyckad kväll/natt, som alltid avslutas med en underbar deli de luca (calzone vegetarisk) mmm.

ny jobbvecka....
längtar till på fredag! hem till svrige för julbord :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0