ojoj tar det aldig slut?

nu jävla är julruschen igång på posten :( halv kul va.... långsamt går det, tugnt är det, och det tar aldrig slut, när man kämpat sig igenom det man hade, så kommer det alltid mera precis när man är klar. slår aldrig fel, suck, så idag blev det 1 timmas övertid, visst det är bra pengar men fan det är jobbigt asså. i belöning så tog josé och jag mcdonalds efter jobbet ;P och det var gott.
haha på bussen hem, ett par mamma pappa kom in med en barnvagn med en liten tjej i, hon börjar tjura i vagnen, och vad gör far?? jo ur sin coop kasse så tar han upp ett paket iskall torsk typ och ger till henne, hmm, såklart hon slänger skiten på golvet, men det var juh ett bra desperat försök av stolta fadern ;) göllit värre.

nejdu, det här har jag inte tid med, nu så ska det bli en dusch asså, sen bums isäng.
imorron kommer lindha tillbaka, skönt ska det bli på nå vis, även fasst jag är i ganska stort behov av matildas alldeles egna tid, ensamma tid, så ska det bli skönt att få nån att prata, äta sova, jobba med... ALLT. 24 h om dygnet! haha. men bra har det gått, inga stora intriger ;) bästis och jag! är hon brun så får hon inte komma in. moahahahahahaaaaa.

shit idag har jag längtat till fjällen asså, kollat på snygga skidkläder, tänkt på hur bra man mår av all motion, frisk luft osv... en riktig hälsoresa... det vore nice.

sen en annan grej, har alltid tänkt att 12 dec är sista lönen innan man åker hem, men HALLÅ så är juh inte fallet, får juh lön för alla dagar i dec som jag jobbat 12 januari, kan det bli mer bra än så?? typ 17 tusen som jag inte ens hade räknat med :D tack för det!

nej sluta nu... hej då!

Kommentarer
Postat av: David!

haha ja jusjta, posten = helvete under julen! ;) När kommer du hem och firar jul dÅ Tilda??



Min syrra som fixade, dem anordnar konserter och olika föreställningar så det är lite alltiallojobb :) skitroligt!



Hur har du det där borta tjejen?



Puss!

2008-11-24 @ 23:22:15
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0