måndag

måndagar måndagar???? kommer det alltid var pissigt jobbigt med denna dag. måndagsångest you know... suck, men nu är den för bi, och imorron kommer en nästan lika jobbig dag, seeeen mina kära vänner så kan man börja blicka framåt igen. :) fredag lördag söndag.

idag har vi iaf fått mycket gjort, upp tidigt för att gå till banken, betala hyran, sen till jobbet för att tjäna pengar och få jobbet gjort, sen hem för att ta på sig springbyxorna och ut på en gång för en saftig runda innan man ångrar sig, in laga mat äta mat diska.... nu ska jag duscha och sen ska jag tamejfan sova.. :) sov som en KRATTA inatt, klump i magen, hemlängtan. jaja.... jag har juh ett mål men detta äventyr så det är bara att bita ihop, trivs ju oftast, men inte på söndagar, då vill jag bara hem och mysa. :)

men livet är juh inte en dans på rosor va?

det som jag vill mest just nu, det är att vi skulle ha 5 gossip girl avsnitt och 5 desperate houswifes avsnitt... som vi brukar få efter 2 veckor här... PATRIKKKKKKKKK VARFÖR?? ;) tss.

nehepp, nu är lindha uppe efter en svängom i duschen så nu ska jag duschaaaaa. see ya!
love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0