lill-lördag

hej hopp i lingonskogen!
fan asså, tror lindha och jag har kommit i form, varannan dag är vi ute och springer, och varje morgon så går vi lite tidigare för att gå många hållplatser bort till bussen. inte så illa va? :D så nu är jag nyduschad efter redig löptur.... kan man må bättre än vad man gör efter ett pass? och orken finns, det är nått speciellt med andra andningen asså. nästa gång ska vi utöka lite, för det känns som man flyger fram den sista biten... börjar med 5 min, sen får vi se. :) bra går det, och jag mår som en prinsessa i kroppen. good!

klockan är bara kvart i åtta, brukar komma hem vanligtvis nu från jobbet. men vi är juh så jävla bra på det vi gör så posten bara svichar och vips så är allt klart! :) måste bara få skryta över vårt arbetsteam, dom är guld. kommer fan sakna dom när vi slutar sen. alla mina utländska norrmän :D haha. (på ett bra sätt alltså) va fan jag är juh utlänning i detta land jag med så. hihi. blond blatte ;)

nu ska vi mysa ihop oss framför datorn och kolla på serier....
have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0