kungsör vs oslo


kan juh börja med att visa vårat underbara hem här i oslo. finaste kollektivet i stan ;) här bor vi just nu: jag, lindha, anine, erika, anna, elsa. och förra veckan flyttade stina och linda ut... hmm. 8 blev 6. vem kommer in?? :)

elin och mimmi vid mysigaste middagen på fridays nere vid aker brygge. jack daniels marinerad oxfilé, bamseräkor, dippsås, hemmalagar potatismos. :P billigt och bra hahaha... ikke, men gott. strawberry daquri till fördrink.

sambooooolambooooo och jag, lite rödmosiga, varför? hård fredag?

jag leder vägen för de nyanlända ;) spana in snygga vakter vid slottet... på G mot carl johan

gulligaste tjejen i stan! cilidili

en toppen helg - jag sa juh det!

Kommentarer
Postat av: C

fan va fina bilder :)vem kan du ha snott dom ifrån?? =P

2008-11-05 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0