jaojao

har precis ätit upp min lasange som lindha så snällt har gjort genom att åka hem med en tidigare buss än mig så jag fick sola på jobbet! :D aaahhhh, fan hon har juh fått en hel vecka i afrika va fan ;) och skönt var det, är skiiiitbrun.. hmm. iaf lite fräschare till julbordet med jobbet på lördag!

nu går mina tankar till anhöriga till en viss person, oerhört viktig och älskad inom fotbollen i kungsör som avled imorse. ung var han och lämanr fru och två barn efter sig. allt gick fort, och på ett sätt som var högst omänskligt! beklagar sorgen :(
är så jävla jobbigt att inte vara hemma och kunna ta hand om henke som mår jävligt dåligt!
SÅ TILL ALLA: ta hand om era nära och kära för de du älskar mest kan slitas ifrån en på ett ögonblick. ÄLSKA!

take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nej... :( Fan vad trist! Hoppas att han inte hann lida så mycket!!! Ja, man ska fanimej ta hand om sina nära. Man vet aldrig när det är dags. Jävla cancer!!!

2008-11-27 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0