hoho

tjo balla bacon alla jävlar! :)

aaah nu har jossan åkt, sjukt vad en helg kan gå fort då, blir juh fan nästa förbannad. men det var ett litet tag man trodde att hon skulle bli kvar här, för hennes bil var störd, bakdäcket låste sig när hon backade.... men inte ens det gick. haha här har man gått och skämtat om att hon inte kommer kuna åka hem för bilen är trasig, och jag har ABSOLUT inte gjort nå, visla visla.... så är det nått, känner sig juh nästan skyldig! hihi....
aah jobbigt är det att säga hej då till folk, men jag vet juh att jag kommer träffa henne om 3 veckor, jobbigt men jag överlever... och sen hallå, ett helt "jullov".

vi har hittat på en massa mys iaf, studentsamfundet på fredag kvällen för ett billigt vin, snacka tills man somnar om allt och alla typ. vi hade även inhandlat ost och kex och frukt som för till tugg.

lördagen spenderades på stan, UTAN ATT SHOPPA, vilket är såååå bra, stolt, här ska det sparas. vi tog en fika, men det får man när man har finbesök. gick rundan vid aker brygge så även det tösen får se det lilla fina här i stan. :) hem för förfest, sen cafesör, sen cirkus/karma. en äppelmartini och dans sen fyllemat sen mys bums i säng.

söndag, sooooova länge, frukorst på bagel and juice, caffelatte, smoothis mm. bara sitta i deras mysiga soffor och snacka skit om gårdagens bravader, alla kommer alltid ihåg olika saker...
och vet ni vem som kom in.... en big brother kändis. HAHA. tönt! ;)

ny vecka nya tag. ska räkna timmarna tills henke står vid min sida! :D

*grattis pappa på farsdag* love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0