hohejho

nu har jag vart och hämtat lindha på tågstation, haha nu förstod jag att jag hade saknat henne. :D och jag fick en liten present, en kärleksträfigur ;) tackar man tackar. sen så fick jag en chokaldkalender till advent. hihi. sen så har helvetet släpat med en elljusstake?!!!!!! haha. men spriten hon tog med blir hon förlåten för det ;) tss.
och så hade jag juh beställt en parfym från taxfreen. och gooood är den. älskar den.

blev en deli de luca med calzone pesto kyckling innan vi tog en taxi hem, hennes väska vägde juh 100000 ton.

så nu sitter vi här, pratar om allt. ojoj...
nu ska hon få se hur helvetet på posten ser ut. ;) moahahahaha!

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0