hmm...

okej, jag sa juh att det inte var nå problem, bara att säga till så tar de bort de 27 tusen jag fått in på kontot!... MEN: det gick juh inte sörru, nu ska jag få nått inbetalningskort, gå till banken och sätta in pengarna på det, alltså gå upp tidigt för att hinna med det, sen kuta till bussen som vanligt då, varför ska jag anstränga mig när det är dom som gjort fel??? skulle ha tagit dom, flytta hem, och åkt på en feting resa på 4-5 månader, men pengarna på kontot jag har nu är jag juh fan stenrik. host, typ 70.000 i svenska :D men jag har juh tydligen ett samvete (bra?) hahaha... nej ingen tjuv här inte.

fullmåne inatt = matilda kan abolut inte sova då. vet inte varför, men jag är tydligen en varulv! och jag som är helt slut, nått är det, men min kropp orkar inte bära mig... STACKARS MIG! :)

nu ska jag surfa vidare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0