hej hej måndag!

måndagen gick fort, skönt, hann inte ens klaga att jobbet gick långsamt och det hör inte till vanligheten! :)
och japp jag mår bättre idag, man behöver bara andas lite extra mycket och träffa lite folk så kommer man på andra tankar! så tack alla som är så gulliga och bryr sog, även när jag är en stor tönt! ;) (gabbe, tack, men jag kommer hem så jäkla sent varje kväll från jobbet, men det betyder mycket :) <3)

nu har jag iaf fått i mig lite mat, bäst och passa på och äta sånt som jag gillar och sånt som lindha absolut inte äter innan hon kommer tillbaka.. omelett blidde det idag, m champinjoner, lök, paprika, tomater, fetaost ;P mmuummaa.

idag är födelsedagspresenten till henke kirrad och klar! ;) blev en aningens dyrare än vad jag hade tänkt, men men, har man personliga shoppare som kan fixa saken i stockholm så är juh det toppen :)
och julklappsidén finns redan, ska in till eskilstuna när jag kommer hem den 6 december tror jag :) shit asså jag kommer bli ruinerad, men det får det vara värt. jag är bäst helt enkelt.

min önskelista då?? kommer bara på 2 fjuttiga saker, 1 sak som jag verkligen vill ha och en som jag verkligen behöver.
* en I-pod *och nya löparskor. skittråkig jag vet... men jag kommer inte på nått typ alls. vad önkar man sig? vad vill jag ha?? hmm. * jo en snygg typ vår/höst motions jacka, så man har nått snygg att gå ut och springa och gå i sen, typ som passar till mina springbyxor i svart, och ganska tunn. det kan väl vara nått?

nehepp nu ska jag hoppa in i duschen.. sen vika tvätten från igår, sen ska jag nog sova!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0