galen på jobbet!

som ni alla vet så alla jag jobbar med har olika ursprung typ, många från afrika... och de senaste dagarna har jag blivit helt galen på gammelman. vi har disskuterat kvinnans roll, och han tycker det är min uppgift att skaffa barn och laga mat typ, vilket gjorde mig galen, och att jag är så "berest" som jag är, är en gåta. sen att mannen i afrika får ha hur många fruar han vill är en helt annan sak än om jag som kvinna bestämmer mig för att ta två män. inte för att jag skulle göra det men ni förstår vad jag menar, man blir juh en "hora" då, en smutsig sak som ingen man vill ha. suck... asså jag vet juh att dom inte VET nått annat men att disskutera är döfött.

sen så disskuterade vi könsstympning igår, det ämnet kom upp pga att det stod om det i aftonbladet eller expressen eller vad det var. kom genast att tänka på gammelmans fruar i afrika, dom lär juh vara det? eftersom ingen man vill ha en kvinna som inte är sydd (där nere) .... kan juh bara föreställa mig den smärtan när man tar bort blygdläppar och klitoris, många dör, blir sjuka osv... och i tidningen stod det på det att folk far illa att det inte finns någon grud för stympning i islam....???? eeeehhhhh???? varför varför?? det kunde ta flera dagar för mannen att komma igenom... AJJJJJ..... våldtäckt gånger 5? MEN DET HÄR ÄR JU HELT SJÄLVKLART!!!!! nutid dåtid?

och idag så kom homosexuella upp! det är skitfolk, helst ska dom dödas. personen i fråga kunde inte avgöra om homosexuella personer är värre än pedofiler!!!!! HÖR NI??? och om hans son skulle bli gay skulle han dö (visar det genom att på lådsas skära hansen av sig) ....

som sagt jag höll på att smälla av, att detta ska vara personer i nutid som säger så är en gåta. visst sån är religionen, men om detta är religion så kan den ta mig i arslet!!!
lite mindre blev han i mina ögon ganska snabbt. tyvärr, för han är en glad man, som älskar sin familj och fruAR. han jobbar för att försörja. men gränsen går var?

så där fick jag prata av mig lite :D
nu ska jag boka biljett till sverige. ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0