FrEdAg äntligen!

ojoj vilken extremt pissig dag det blev, trodde man skulle få gå tidigt idag, fredag som det är och allt, men icke jobbar man med en arbetsnarkoman som supermannen så får man gott stanna och slita in i det sista :)

aja, nu har vi ätit lyxmiddag (äggmacka, makrillsmacka)
och nu sitter jag här med afrikanska jordnötter som är himmelskt goda!..... och undrar om det händer nått i huvudtaget idag! vi funderar på att dra en lina, ta en spruta i armen men vi avstår.... förslag!? haha!

imorron ska vi iaf ut på stan och spåra fritt: nya strumpbyxor, nya pumps, lösögonfransar, typ ett smycke kanske om jag hittar nått i matilda stil vilket är mycket svårt på bling bling! sen ska vi hem och göra oss super duper snygga till ett indiskt julbort. :D

satan vad jag är sugen på vin! har du?? jag gör som du!!!!

nu ska vi flumma vidare.......
ring om det händer nå skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0