fan också...

jag är så jävla dålig asså, kan verkligen inte gå på stan utan att handla på mig en massa som jag inte ska ha, men va fan det är juh så kul och det finns juh så mycket snyggt! :P
en klänning, ett par skor, stay up sprumpbyxor, lösögonfransar, byxor, vin, nattlinne..... suck ja ni hör. haha. men sen blir det inget mer här i oslo, för alla helger som är kvar så ska jag förmodligen jobba, och nästa helg är det sverige som gäller... (handla julklappar!)
en hel dag på stan med sambo!

det är skitväder här i oslo, hoppas verkligen att det slutar regna asså, vill inte behöva ha ett jävla paraply ikväll på middagen! :/
nu ska vi snart iaf börja fixa på utseendet så man ser lite vacker ut för kvällens bravader! :) ska bliii såååå kul.

ha en toppen lördag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0