...

tror detta kallas separationsångest!
för bra mår jag inte.
hem längtar jag.
ensam känner jag mig.
ont i hjärtat det har jag.
gråter det gör jag.

hmm.... vill verkligen hem just nu, vill boka en bussbiljett och sätta mig på den ikväll. halv 11 går den. såååå lockande. kan nån komma och hämta mig 03.25 inatt i örebro?
om det inte vore för att man känner ansvar för jobb och att jag förlorar mycket pengar på att åka hem så skulle jag fan lätt flytta hem idag. hatar när folk lämnar mig. när jag känner att kungsör blir för uttjatat och vanligt, så ska jag tänka på hur jag mår just nu. då kommer jag älska allt som har med lilla kungsör att göra tror jag. pojkvän,vänner och familj, egentligen är det juh det man lever för? det spelar väl ingen roll vart man bor då??
är iaf nöjd med att jag gjorde det här, fick leva storstadsliv ett tag, tjäna bra med pengar och se nånting annat. det har jag juh velat gjort hela mitt liv. vill bara inte känna den här längtan för personer, för den gör så förbaskat ont!

Kommentarer
Postat av: David!

Har din kära vän lämnat dig Tilda?



Kram

2008-11-16 @ 20:31:29
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Nej tyvärr :(



Men varför har hon lämnat?????

2008-11-16 @ 22:10:12
Postat av: gabbe

stay strong det går över!

ring om du vill se film eller nåt!

kram

2008-11-17 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0