bra helg!

hej hej.
nu har tjejerna precis åkt, ville bara hoppa in i bilen och följa med hem. jobbigast var det att krmama elin, hon ska juh fan "hem" till mig. jag vill bara komma hem till henke och vara ledig 1 vecka och bara ha bra kvalitetstid. :) förlorar dock ca 6 tusen, hyra här hyra hemma, hmm kanske inte är värt det?? men ändå, söndagsångest, JA! längtar hem hem hem, saknar honom honom honom, men jag trivs juh så bra här också, kan familj, vänner och henke bara ta sitt förnuft till fånga och flytta hit?? ;) hihi!

en toppen helg blev det iaf! vi har haft såå kul. och dom hittade rätt helt själva. när vi kom traskande på gatan, och jag precis skulle säga, 'dom kommer aldrig hitta hit' så kommer dom springandesw mot oss, och japp jag började tjura. blev så chockad. 3 kg godis och ballonger fick vi :)

i lördags så gick vi upp tidigt, åt frulle och gjorde oss iordning för att gå till stan. tog både bogstaveien och carljohan. och dom fich shoppa loss lite ;) var även och hälsade på max på smartclub så dom fick se vart han och chris jobbade... och så kollade vi in bistettstadion, där du elin, där skulle man spela fotboll va? :D

sen gick vi hem, tog det piano ett tag och gjorde sedan ordning oss för middag nere vid aker brygge. och japp, dom tyckte det var lika fint som oss. faaan vad det är vackert därnere. vi käkade på fridays, jackdaniels oxfilé, räkor, mos, mätt ja... sen hem, lite förfest, sen café sör. :)
vi skulle gå ut, men dit vi skulle var det fullt, men vi träffade gabbe iaf. SOM SMURF. haha, blå i skinnet, blå trikoenr, blå skor, blå blå blå, och en mycket vacket hemmagjort smurfmössa :) mycket fin. är det halloween så är det.

idag har vi packat ihop, och gått till bagels and juice... bara myst med kanske världens godaste frukost. :) skagen bagel, och färskpressad apelsin/jordgubbsjuice. och en latte. nice nice!

tack för en kanon helg. och ta hand om min man! haha. elin, man får säga åt honom att sluta äta er ur huset ;) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0