ändring..

nope ingen film ikväll, gick över till josé, gonzalo och chris, dom käkade tacos för fulla muggar :)
istället för att kolla på film på datorn så skulle dom ta, fixa och installera sin nya snyggis feta platt-tv... som tog hundra år, chris var dessutom tvungen att kila till jobbet och låsa eller vad det var, och han var juh den tekniska i frågan att få igång tv:n :) men imorron så blir det förhoppningsvis film... men jag är juh ioförsig glad att jag hade nån att umgås med ikväll :D

fick 2 st biobiljetter av gonzalo, bio på måndag kanske!? madagaskar 2. iiih. första filmen är ju kung. I like to move it move it.....

nu ska jag soooova så jag pallar morgondagen... då ska jag boka biljett hem :D längtar som en tok till helgen.
sov gottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0