vilket väder.

fetaste vädret idag tror jag, helt underbart ute. har legat och pressat hela middagen. var tvungenh att gå n nu ett tag och ta en paus så jag inte får solsting. :) har vattnat lite blommor och skit iag oclså så det kommer upp nån gång och förgyller min rabatt! hihi!

klockan sju typ sja här springas, ska ge oss på 5 km nu så vi vet hur plågan känns tills på onsdag. haha. nejdå det ska nog gå bra, jag iaf är en sån som "måste" springa om folk ser på även fasst jag håller på att stupa. :)
dessutom är det lute skönt att plåga sig själv genom hårt arbete. det jag är absolut mest orolig för är att jag ska få sugrör till luftrör av pollen och skit i luften, och det gör ju sååå jävla ont då. :( buhuu!

min diet går skitbra föressten, har tränat som en galning hela veckan, sen har jag vart GRYM med min kost. det är helgerna som är lite knepiga, men nått måste man ju unna sig ibald om man ens ska orka en längre tid. idag har ja tex ätit pitabröd med kantareller, majs, sallad, och vitlökssås gjord på lightcremefraiche. blir en måltidsersättning efter löppasset, och en banan innan. :)

mallan va faaan, slutar du klockan 10, vad seeent, men jag är ledig så är lindga villig att dra dig dit är jag på. :) ville dock sitta och mysa utomhus ikväll allihopa, mys mys. :D

näää, nu ska jag ut igen. :) och dansuppvisningen ligger på min facebook, om du vill se den. jag är längst fram i mitten. och med mig har jag lindha, cicci och mimmi. och JAA vi rockar! :D

mysis kan du va ! 

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, förlååt :) men om vi är klara tidigare får jag gå då! vi kanske kan sitta på min altan en stund? pussssssss

2008-05-08 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0