vilken helg det blev sen då :)

ojoj vilken myshelg det blev i helgen. jag slutade jobba klockan 12 i lördag så efter det drog vi ner till skillinge och invigde t-bryggan för iår. det blev en massa pressande och alla fick fin färg till kvällen. mimmi och jag doppade oss i sjön också måste ju tilläggas. sjuuukt kallt, men grymt uppfriskande. :)
lördagskvällen blev det fest med grillning hemma här, massor med pigga människor som trängdes vid grillen. sen blev det pimpling av diverse drycker. mmm verkliogen en kanonkväll.
"jag vad dock nykter"
för igår söndag jobbade jag en delad tur, 7-12 16-21. så mina lediga timmar spenderades ute på sjön i båten. asaskönt, och så jävla guppigt på vägen tillbaka. haha. malins kakor blev en perfekt picknick också... dom får du gärna baka igen ;) blink blink.

nu ska jag sätta på grillen, för kycklingen ligger och väntar i världens godaste marinad. dessutom så har jag en potatissallad att göra. bästa receptat alá elin. thanks. :)

lindha..... tv ikväll va? :) cashmer maffia.

Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh vad mysigt med grillat! och jag vill också kolla tv med er!! haha (fast jag inte tycker om cashmere;))

2008-05-12 @ 20:31:35
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0