vårruset!

hoho, det var kanonkul och springa iger, och bra gick det med. alla kom runt utan att gå ett steg och vi hade tiderna mellan 26-31 minuter. hade garanterat fått bättre tider om man slapp knuffa och trängas i folkmassan. sjuuukt mycket folk, och fettisar som ställde sig längst fram i löpafort starten kan ju STÄLLA SIG LÄÄÄNGST BAK. så jävla störande, så pass bra känner man väl sig själv att man vet hur mycket man kommer orka med, har man inte löpt ett steg till detta kanske man ska ställa sig i starterna längre bak. MYCKET störande. sprang ju på typ 1000 stycken som gick efter 5 minuter. vårat gäng var med i jogga fort starten, där passade vi fan bra in. :) *som gruppledare är jag stolt över oss* hihi!
eftersom vi var 6 stycken fick vi en picknick påse när vi kommit i mål, jättemysigt att sitta på mallans filt och käka lite smått och gott. FICK MEDALJ OCKSÅ :D (nästa år ska vi alla ha nr 1 som nummerlapp)

image24

ikväll kommer prinsessan jossan hem till oss. GUUUUDARS skymmning vad skoj. tänk vad man kan sakna en människa så mycket. så det blir väl att boka en date men iaf lindha om jag inte känner henne fel. myyyys på hög nivå. har ju massor att prata om, jossan har alltid nått chockerande att berätta. den lilla busen :D

nu ska jag hoppa in i duschen, nä fan jag ska ta mig ett långt bad, är så himla trött efter jobbet, har vart en irriternade dag minst sagt, och benen värker. vi ses! LÖÖÖÖÖÖÖÖV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0