torsdag va!

hmm jahapp du, vad har jag och skriva idag då?? sitter på jobbet, min sista natt innan det är en super duper baota helg :) har längtat så, har vart på systemet och mitt favvorosé ligger på kylning. :)

har vart en sov/mys/sol dag idag... har sovit lite för mycket idag med det är bara för att jag ställt klockan för jag så himla gärna ville med och käka lunch på kungsudden idag. så himla mysigt, medeltisdbuggnad med utsikt över mälaren. fick mig en kanon god sallad (fårost,oliver,tomater,grönsallad,gurka,champinjoner,honungsdressing)
sen åkte jag hem och sov lite till...

gick i stort sätt upp på åsen direkt och mötte upp lindha för en löprunda. kan skiten i luften bara försvinna så man kan andas igen, vi skulle juh ta två varv idag men mina luftrör bara piper, inte coolt. vi kommer vara så jävla slimmade inför helgen ;) tss hihi! (man har ju en löparkropp, det brukar min tränare säga) HAHAHAHAHAHA... FATTAR NI BRUDAR? vilken kulig kompis ni har! :)

längtar till att klockan ska bli 7 så man får gå hem å sova så man kan vakna nån gång så man får korka upp... slurrpppiiee! puss puss I love you.

Kommentarer
Postat av: mimmi

men jag då? jag har ju typ fitnesskropp. är ju bara 162 lång å så. ;)

2008-05-31 @ 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0