tisdag tisdag tisdag

kom precis hem från min numera dagliga promenad som jag ta om jag är ledig om dagarna. jävligt skönt att rensa tankarna och att ja ha en stund för sig själv och samtidigt göra nytta. kommer fram till många bra beslut under vägen. :) 
ska jobba natt inatt, det var ett tag sen så vi får se hur det går, kommer iaf vara helt slut klockan 7 imorronbitti om jag känner mig själv rätt, får försöka sova lite nu under dagen också. aja, det är ju bra pengar på natten plus att jag vill komma in i rutinerna eftersom gska jobba natt i sommar. 
vårruset imorron också :) hihi. spännande värre. 

pusselipuss. 

Kommentarer
Postat av: EMMAHÖGLUND

heejheej :) fin blogg
pussemma

2008-05-13 @ 12:53:52
URL: http://emmahoglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0