tisdag!

hej hej sötnosar!
förlåt lindha att jag inte svarade igår, föll ur tankarna, skulle komma hem först... aja, jag vill med och springa ikväll iaf, lockmora? åsen? malmberga runt? o tjejkväll är ju alltid mysigt! jag e på. :D

klockan är snart 9 och jag har vart uppe sen halv 7. (jag är ledig) gick liksom inte att sova. hade tänkt att åka till willys o storhandla nu, men emmsan vill med så jag får sitta å vänta till 11, aningens drygt, men då slipper jag åka själv, man blir ju superstressad när man ska plocka i varorna o betala när det är kö bakom en... haha.

haha, igår på jobbet, skulle ställa ner en bricka full med disk nere vid konferenssalen för jag skulle torka under, så jag börjde mig lite lätt för att ställa den på golvet, BRAAAAAAAAAK sa det om min byxor, sånt jävla hål i på baken, asså asstort, 5 min in på mitt pass, kuul, dessutom var jag med en tjej som för det första är ny på stället och för det andra aldrig jag har träffat förns igår. mmm hahaaa, jävligt smidig o nätt man kände sig, jag får väl skylla på att byxorna är fett gammla FÖR DET ÄR DOM... efter det gick jag med ett förkläde omlindat runt arslet.

*matilda*

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha, fan vad pinsamt :) stackars dig darlig!

2008-05-27 @ 15:14:14
Postat av: David

Jättepinsamt och jätteroligt! :=) oslagbart att ha sett din min!!

2008-05-27 @ 23:05:57
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0