strålande soool :)

hej hej!
kan inte sluta tjata om att jag älskar det här vädret, man blir som en helt ny människa, man liksom kryper ur sig skal som man har gömmt sig i, typ. mmmmm det är kanonskönt att våren är här på riktigt iaf, och jag hoppas att den stannar och att den bara byter om med sommaren. :)

ligger ute på gräsmattan i badenbaden och har tv:n på högsta volym, tänkte nog snart ta mig en powerwalk (den klassiska rundan) då har jag verkligen vart ASADUKTIG den här veckan och kan grilla imorron och ha picknick med gott samvete. :)

ikväll blir det osloinformation med chris. :) har skrivit ett A4 papper fullt med frågor som vi hoppas få svar på ikväll. känns så spännande, och jag är fett med nervös, men det blir jag för precis allt jag gör. kan ju inte ens gå på fest med mina närmaste utan att känna ångest/nervositet, illa illa. :) psykoooooo!

gaaah, fan vad jag längtar till imorron, tänk att ligga på en filt med sina söta vänner och äta jordgubbar, snacka skavller, sooola, nere vis sjön. :) mysfaktorn går i taket!

love love love love love love!

Kommentarer
Postat av: LINDHA

ja längtar som fan, man skulle ju kunna ta me lite vin också ;P typ ett glas var.. gaaaah sommar sommar :)

2008-05-09 @ 14:28:30
Postat av: mimsis

du själv kan va söt

2008-05-09 @ 19:23:40
Postat av: Malin

förlåt älskling, jag ska berätta :)

2008-05-12 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0