springaaaa

kom nyss hem efter att sprungit 5 km.... så vet jag att jag orkar det till vårruset :) jag och lindha var alltså grymmmma. är jävligt nöjd och det känns i benen om man säger så. hoppas på att hinna göra om detta innan nästa onsdag då det verkligen gäller.

nu sitter jag hos lindha, vi ska väl hänga lite en stund, å snart kommer mallan hit också efter ett hårt pass på kungsörs torp. och malin, du värd lite mer än vad du såldes för :) inga pengar i världen räcker om man ska säga sanningens ord ;) tsss. knasboll.

fin väder i helgen ser jag nu på vädret på tv. underbart värre. då ska vi först ha picknick nånstans alla tjejer och sen ska vi grilla hela kvällen lång. längtar sååå. :)

pratade med jossan för en sväng sen, hon kommer hem nästa helg eller nästnästa. hihi. kanonskoj. och när det är köpingsyran är hon och tävlar nära så då kanske hon hinner hem så hon kan leka lite med oss i dimman med. :D tjooooo!

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

du är sötast baby ;) om det är sant att inga pengar i världen räcker kanske jag får behålla mig själv ett tag till, haha! :D nu längtar jag bara till lördag, gaaaaaah!! puss puss ta hand om dig!!

2008-05-08 @ 23:49:50
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0