sjötema

hej familjen!
shiit vad jag är mätt, efter att jag tvättat utemöblerna så gjorde jag iordning käk, min favvo, pitabröd. :) helt såld på det, men bara om man gör på mitt sätt. iaf grymt skönt och sitta ute och äta, kvällssolen som gassar på en. men jag är faaan lite FÖR mätt. :)

kom på såhär ganska nyss att jag kommer sakna dansen. när vi flyttar till oslo i höst och kanske inte hittar en bra dansskola, eller faktiskt inte hinner dansa, vet man ju inte just nu, vi kommer ju förhoppningsvis jobba som galningar .... hur kommer det kännas då? jag är nämligen såååå glad att jag har tagit upp det här med att dansa igen. vissa personer fick dansen att kännas piss när man började dansgymnasiet.... aah du. får helt enkelt vänta och se. :)

första rabarberpajen smakade ljuvligt föressten. henkes bror fyller ju som sagt idag, köpte 3 böcker. dom två första var typ om rolling stones, och den andra om woody allen. (eller hur det nu stavas) och den bästa boken som jag hittade. "looserns handbok-konsten hur man misslyckas med allt" såååå sjukt rolig. där får man tips hur man sumpar ett bra förhållande, hur man ska bli av med sitt jobb, hur man blir osams med vännerna, OM man nu skulle bli bjuden på fest, hur man ska bete sig! hahahahahaha. finns på ackademibokhandeln. kan jag rekommendera, om ni har min störda humor iaf! :D

har vart ut på sjön nu på eftermiddagen också. älskar att åka båt. blev lite kallt, men man blev ju garanterat pigg iaf! :D och så har jag vart på tuna park och gjort av med alldeles för mycket pengar! ;)

älska!

Kommentarer
Postat av: LINDHA

Glöm inte att ja också ska åka båt i sommar, annars duuuuu :)

2008-05-05 @ 16:17:59
Postat av: matilda

jag vet, sa det till honom igår.. haha!

2008-05-05 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0