schobidooo

här sitter jag på jobbet mitt i natten. haha än så länge är det lugnt, har inte blivit trött än, det brukar vara jobbigast mellan 2 och 4. men det är så otroligt skönt att åka hem när man vet att dagpersonalen har allt framför sig. aja, det här ska nog bli kanoners! jag är ju en nattmänniska oftast, kan ju ändå aldrig sova innan 2 typ.
bara jag kan sova när jag kommer hem klockan 7... vill ju inte vara ett vrak till vårruset. ska åka från kungsan klockan 5, för att slippa alla bilköer som brukar vara tydligen. aah det ska bli kanonmysigt att springa i bästa staden örebro med mina gulltjejer. sandra och mallan och jocke står dessutom och hejjar på oss. och det bästa av allt är att man får en picknick korg om man är minst 6 stycken som är med och springer. hihi, hoppas bara det är bra väder när vi kommit i mål så vi kan sitta och mysa och mumsa :)

nu ska jag jobba vidare.
pussgurka!

Kommentarer
Postat av: David

Hej Mathilda!!!!!

Ser här att du både jobbar natt och springer vårrus :P... Har du fått ditt schema för sommaren? Men men!! Ville väl egentligen bara säga hej! hoppas allting är bra! kram kram!

2008-05-14 @ 23:32:56
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David

Nej började blogga för någon vecka sedan bara. :) Lisa ringde mig häromdagen, hon skulle ksicka ett schema så är vääääääldigt nyfiken just nu, vet iaf att jag bara fick 12 nätter. :( men inget att göra åt..

2008-05-15 @ 09:59:09
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Goldie

UPDATE!

2008-05-15 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0