schlager

vilket jävla fiaskooo..... det här trodde jag fanimej inte, absolut inte att hon skulle vinna heller, men hon skulle ju lätt vara bland de 10 första..... jahapp bara å kvala ett år till sen då. buuu... inte coolt. armanien har fastnat på mitt huvud, tycker den är cool, den ska iaf jag dansa till i sommar. :) är du på?

bal i köpinhg idag, fina flickor och stiliga pojkar, ååååå MASSOR med folk som trängdes, känns som jag gick - oj förlåt, oj oj, woooaa, oj förlåt istället för att kolla på alla fina klänningar! men jag hann se några fina klänningar, hade en favorit... en rosa :D

nu sitter jag här på jobbet igen, ganska lugnt, börjar kurra lite i magen nu men vi har lite kvar att göra. bara att invänta larm. buuu. känndes jobbigt som fan att gå till jobbet idag när alla nära och kära sitter tillsammans och dricker vin och har myskväll med schlager, jätte avis var jag... längtar som en tok till nästa fredag och lördag, då är det fest. å näst nästa vecka fredag och lördag, fy fan jag får det kämpigt ;) hoppas på kanon väder så man får vara lättklädd, det har jag längtat till. mihii. sommar och sol i kort tight kjol. love!

mys på söndag kväll va bitches?

Kommentarer
Postat av: David

Sebastian Tellier - Frankrikes bidrag är ju hur bra som helst, fattar inte att den bara kom på en 20 plats.. perelli är värdelös, inse fakta... Men vem vann hela tillställningen?? :)

2008-05-25 @ 22:23:23
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Ida

Åh jag hade en rosa :D hehe..

2008-05-26 @ 09:47:13
URL: http://idaleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0