onsdag!

sitter på jobbet, ska jobba natt idag och imorron, blir nog en fet lön :) hihi. I LIKE MONEY!
kom springandes hit efter att jag vart på fotboll, kungsör vann med 9-1, jävla soplag de mötte, så japp kungsör ligger 1:a och obesegrade. på lördag är det derby mot kolswa, ska nog kanske försöka hinna med den, det är ju en massa skojigheter i köping på dagen också... hmm.

vilket väder det har vart idag, har pressat som en tok på gårn, tror nog att jag fick lite färg, ska ställa klockan imorron och gå ut och lägga mig och sova i solstolen :) vill vara pepparkaka till yran. gaah jag längtar, vill ha mitt vin NUNUNU. på fredag ska vi nog förfesta i köping hos patrik, blir lite grill och så... och på lördag ska idling ha fest i sina pärons hus, med buss´in o hem. mmm känner liksom på mig att det kommer bli en kanonhelg.
ska hinna göra malins hår på lördag förmiddag också... har du skaffat specialhårnålarna?? hittar inte mina nämlisch!

åt världens godaste frukost idag, jordgubbar med mjölk! nu är det sommar! SOM JAG HAR LÄNGTAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0