onsdag

tänkte lägga upp en bild på mitt nya hår, som jag blev totalt  jätte nöjd med. blond is better! hihi!


idag har jag lekt med emelie, vi tog en kaffe på k-bagarn, blev kanon efter att vi bytt rum, det var en fågel inne i första rummet och hon är ju skiträdd för fåglar, faaan vad hon skrek, mogen tjej liksom. :) iallafall satt vi där en timma eller så å snackade en massa skit. hon berättade sjuka grejjer.... fattar inte hur man kan råka ut för precis allt onormalt och konstigt! haha. det är nått speciellt med dig gumman. hihi! sen tog vi en svängom till butiken och bubblade på ännumer. ja en sak är säkert, prata DET kan vi! :D

håller på att laga mat nu, firre blir det idag. får bli i ugn. med ostsås och ris till det. ska ut och gå så idag känner jag för fast föda. emelie sa att jag gått ner, 3 som sagt det nu. hhiii, kanske är dags att börja tro på dom. :)

Kommentarer
Postat av: LINDHA

Dags att börja käka chips nuju, revbenen sticker ut som faaan :)

2008-05-22 @ 16:19:25
Postat av: Anonym

Men va fin du blev i håret lilla julgrisen!!=D nu känner man igen dej! hihi! PUSS!

2008-05-22 @ 16:21:57
Postat av: Cili

Guuuuuud va fint hjärtat!!! :)

2008-05-22 @ 20:40:25
Postat av: LINDHA

Blond is the shit ;P

2008-05-23 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0