nattinattnatt

tjo balla bacon!
vissa här i huset som vill att vi gör det mörkare, eehhhhh, jo när vi jobbar kan vi ju trolla, NOT! haha... sommar = ljust när man sover! iallafall, jag sitter här på jobbet och väntar på att lindha ska ringa och komma hit och göra mig sällis. det var helt lugnt för kollegan att du kommer iaf så du behöver inte oroa dig baby! sola solarium mitt i natten, haha jadu, då vill man bli brun :) undrade just om det är nått bra på tv ikväll/natt eftersom det är lördag. för då är det väl inte mina favvoserier på tv. som csi, criminal minds och andra bra kriminalserier. :) hihi. kan ju få vara en bra film eller så. nått som tar ett tag o titta på och som gör att tiden går fortare. kan bli rääättttt så seegggttt. kan ju slummra till lite sådär. mihii.
det är ju nästan så man hoppas att alla em matcher i sommar kommer gå klockan 3 på nätterna ;) haha. det vore fint. får man dricka öl på jobbet??????

nä nu ska jag gå o sno nått i köket, det kurrar i magen :)
sov gott honeys and bitches!

Kommentarer
Postat av: Elin

"Asså fatta va kul å va full här!!" hahahahahihihhohoho! nej matilda man får inte dricka på jobbet......å man får inte r**a i bilen=) Puss!

2008-05-23 @ 23:58:56
Postat av: David

Bryt inte upp kylskåpet bara! ;)



haha jag har faktiskt slutat snusa om jag inte berättat det. :) Men jag röker ibland... så det är ju itne så bra men, ingen är perfekt.. Har du fått ditt schema för i sommar btw? vill vet om vi jobbar någon natt ihop. :) Ta det lugnt inatt! Kram

2008-05-24 @ 00:52:32
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0